سرخط خبرها

احتمال رگبار پراکنده باران به ویژه در ارتفاعات شمال غرب خراسان رضوی | ۲۵ شهریوز

  • کد خبر: ۱۲۵۸۵۲
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
احتمال رگبار پراکنده باران به ویژه در ارتفاعات شمال غرب خراسان رضوی | ۲۵ شهریوز
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، هم اکنون در نیمه شمالی استان افزایش ابرناکی وجود دارد که احتمال رگبار پراکنده باران به ویژه در ارتفاعات شمال غرب استان دور از انتظار نیست.

به گزارش شهرآرانیوز - زهرا آهنگرزاده افزود: همچنین امروز کاهش دمای هوا نیز در استان پیش‌بینی می‌شود که بیشترین کاهش دما در نیمه شمالی و مرکزی استان و کمترین کاهش دما در مناطق جنوبی آن خواهد بود.

وی ادامه داد: برای فردا دمای هوا در استان خراسان رضوی تغییرات قابل ملاحظه و محسوسی ندارد و جو به نسبت پایداری در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین امروز علاوه بر افزایش سرعت وزش باد در استان خراسان رضوی، در مناطق بادخیز و مناطق جنوبی استان به ویژه برخی از نقاط جنوبی و جنوب شرق استان باد و گرد و خاک وجود دارد که در ساعات بعدازظهر امروز وقوع وزش باد به نسبت شدید موقتی برای این مناطق نیز دور از انتظار نیست.

آهنگرزاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۵ تا ۳۵ درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد نیز ۳۰ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۱۵ درجه سلسیوس خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرستان‌های گلمکان و چناران با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌های سبزوار و تربت جام با ۵۰ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

آهنگرزاده افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بارش حدود یک دهم میلیمتر از ایستگاه هواشناسی شهرستان قوچان ثبت و گزارش شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->